mandag 29. mars 2010

Herlige nye stoffer

Min svigerinne åpnet denne butikken http://www.sydilla.no/ med mye fint stoff. Må innrømme at jeg bestilte mest for at jeg var nyskjerrig og for å støtte butikken. Lite tid til sying nå med en 2 åring og en 1måneders baby. Men da pakken kom måtte jeg bare finne tid for det va jo så mye fint.

I denne bloggen har jeg funnet mange fine oppskrifter http://juneaakre.blogspot.com/, blant annet på denne bleieposen.


Storgutten ville ha bukse og det fikk han.

Et framtidig prosjekt er å lage seg tunika av dette..

... og liftgardin av dette........




3 kommentarer:

  1. Du e så flink! Glede mæ på mer! God påske i nord:)

    SvarSlett
  2. Så masse fint du har laga! Har du brukt mønster på posebuksene? Eg vil sy sånne til mi 7 mnd gamle dotter. Det er vel ikkje så vanskeleg å lage mønster sjølv? Ha ein fin søndag:-)

    SvarSlett
  3. Vivi :) bruker et mønster fra et gammelt alt om håndarbeide. Men enkelt å laga selv tror jeg, lager de enkelt med strikk, ev ribb i livet og beina.

    SvarSlett