torsdag 10. juni 2010

Luer i lange baner

Hadde noen fortalt meg for et år siden at jeg skulle bli i ekstsase over å få en pakke tøy i posten hadde jeg nok ledd rått, men det var akkurat det jeg gjorde da pakken fra http://www.sydilla.no kom i går. Jeg hadde bestilt mønster fra Onion med flere luer og votter, dette er knyteluer som var så raske å sy at at jeg sydde 3 på en halvtime.


Veldig store størrelser da, den jeg sydde til minstemann (str 6 mnd) ble passe til størstemann og den jeg sydde til størstemann (str 2 år) gav jeg bort til nabogutten på 6 år. Nå har pappaen hans ønsket seg likens lue som sønnen og den saken tar jeg jo glatt :)

Her er minstemann i huset i sin nye lue.


Må bare skryte litt av fine plassen min :) Her er fra trimløypa mi som starter bak huset og ender her etter 20 minutter.


1 kommentar:

  1. Så stilig!! Skal legge det på minne at de var store i størrelsen! Jeg trodde heller ikke at jeg skull få sydilla om noen hadde spurt med for et par år siden! Men det er jo sååå gøy! :)

    SvarSlett