søndag 26. desember 2010

Nå som pakkene er åpnet...

Nå som pakkene er åpnet kan jeg legge ut bilder av noe av det som sydd og gitt bort.

Kjole til min herlige niese i størrelse 80. Mønstret er fra siste Ottobre, babycord og knapper fra Sydilla.

Litt feil i bilderekkefølge nå ser jeg...
Denne kjolen er også til niesen min, det ble litt rester igjen og da tenkte jeg hun måtte få matchende kjole med farmor, med blondelomme og kattemerke. Stoffet er velour, mønstret eget.

Litt kronglete bilde, velourkjole med hette, mønstret er onion 2007. Blondekant nede på skjørtet og katteknapper. Julegave til min katteglade mor.


I denne bloggen har jeg funnet mange fine oppskrifter, Trines Mektige Matblogg
Blant annet på hjemmelaget vaniljesukker og hjemmelaget tacokrydder, dette ble hatt på glass og gitt bort.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar