fredag 29. oktober 2010

Award

Tusen takk til Venke som gav meg en Award. Som bloggamatør er jeg utrolig stolt og glad for å få en slik (selv om jeg muligens ikke tror giveren er så veldig objektiv). Venke er min vakre og herlige svigerinne som inspirerte meg både til å begynne å sy og lage blogg, og ikke minst har en butikk som er som en godtebutikk for sånne som meg. Bloggene hennes er her og her.




Sammen med awarden fulgte en oppgave : Fortell 3 ting du liker å gjøre.

- Å skape ting. Enten det er å sy noe, scrapbooking, pusse opp møbler...

- Leke og kose med mine to herlige gutter, det beste i hele verden.

- Gå tur i den fantastiske naturen vi har her.

En del av æren med å få en award er å gi den videre, til 5 andre blogger.

1. UnePune har en flott blogg med mange oppskrifter jeg "låner" innimellom.

2. TreL er en scrappebutikk i Bodø med nettbutikk og de har også en fin blogg med inspirasjon for scrapping,

3. Sjeroks - inspirerende blogg rett og slett (og et herlig navn da)

4. Buttonsfly - flott syblogg

5. Heilt spesiell - også en flott syblogg





1 kommentar:

  1. så artig med en award da:D tusen takk skal du ha, og for koselig ord på bloggen min. Ønsker deg en nydelig søndag videre.
    klem fra siri

    SvarSlett