torsdag 2. september 2010

Nydelig hjemmelegde knekkebrød

Etter en superkoselig lunch hos en venninne med dertil fantastiske knekkebrød måtte jeg bare hjem å prøve selv. Jeg er absolutt ingen baker, men dette fikk jeg til :) Kjempegodt og så fort gjort (og sikkert veldig sunt).



Må bare vise fram hettegenseren jeg sydde til storgutten i går. Størrelse 98. Mønster fra Ottobre (må innrømme at jeg er blitt VELDIG glad i de mønstrene, selv om jeg til nå bare har turt å prøve de som ser enklest ut). Isolig og stripete ribb fra Sydilla, stjernestoff fra Stoff og stil.

(Må virkelig bli flinkere å ta bilder av klærne jeg syr, fargene blir ikke helt rett her...)


1 kommentar:

  1. Så utrolig fin!! Du har jo blitt skikkelig ekspert!! No trur æ det e bare mæ i hele verden som ikke har baka knekkebrød - måååå vel prøv!

    SvarSlett