mandag 21. juni 2010

Mens jeg venter på mer ---

Mens jeg venter på pakke fra sydilla med mer stoff tenkte jeg det var tiden å gjøre ferdig noen halvferdige prosjekter.

Her en en nattdrakt, mønster fra et gammelt Alt om Håndarbeide, stoff fra Stoff og stil. Lillebror var blitt for stor for den da den endelig ble ferdig. Så nå er det bare å vente i spenning å se om noen jeg kjenner får en gutt snart :)

Også nattdrakt, samme mønster men med ribb på armer og ben. Stoff fra sydilla. Ikke helt fortrolig med fasongen på disse, tar med stor takk imot tips på bedre mønster :)


Bilbukse, et av mine første prosjekter som endelig fikk på ribb på ben og midje. Etter prøving var den akkurat passe til lillebror (da buksa ble påbegynt var han ikke påtenkt en gang så noen ting tar lang tid).


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar